Ik kan mijn mail niet aan maken op mijn iPod touch

Ik probeer gewoon via het standaard mailprogramma mijn mail aan te maken. Maar hij zegt dat ik geen SSL verbinding heb. Wat is dit en hoe kan ik het verhelpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
wat voor soort verbinding zit je nu op? bij mij op het werk doet de mail het niet, en thuis wel. Iets met blokkades.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zit nu gewoon op wifi
Kimath
13 jaar geleden
welk mailadres probeer je in te stellen dan? want het verschilt soms wat voor provider je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een live adres.

Het beste antwoord

Windows Live Hotmail account instellen op de iPod Touch:

1. Ga naar Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Voeg account toe… > Anders.

2. Geef het account een naam en vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik op Bewaar.

3. Zet bovenin het scherm de schakelaar op POP (in plaats van IMAP).

4. Vul bij server voor inkomende post in:
Servernaam: pop3.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account

5. Vul bij server voor uitgaande post in:
Servernaam: smtp.live.com
Gebruikersnaam: je e-mailadres
Wachtwoord: het wachtwoord van je account

6. Je gegevens worden nu gecontroleerd. Als alles goed is, komt de e-mail nu vanzelf binnenstromen.
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
waarom die min?

Andere antwoorden (1)

Ga via Instellingen naar Mail, verwijder daar eerst het live account als dat er nog staat.
Ga dan naar Voeg account toe... en kies dan Microsoft Exchange.
En vul daar onderstaande gegevens in.

Hostnaam: m.hotmail.com
Gebruikersnaam: naam@live.nl
Wachtwoord: ********
SSL: ingeschakeld
Domein:

Daarna gaat hij even zoeken en dan zou je Livemail moeten werken op je iPod als je een WiFi verbinding hebt.

Toegevoegd na 1 dag:
Edit; Hostnaam moet Server zijn.