Maakt de wijnsector gebruik van koeriersdiensten?

Graag zou ik willen weten of er, in deze sector, gebruik wordt gemaakt van koeriersdiensten. Ik heb via, via vernomen, dat dit af en toe (en misschien wel vaker) het geval is.

Ik ben sinds kort een koeriersbedrijfje begonnen en ben mijzelf aan het oriënteren, of er in deze markt behoefte naar is.
In de gewone pakketdienst markt is de concurrentie enorm en concurreren tegen de grote pakketdiensten is geen optie.

Als er gebruik wordt gemaakt van koeriersdiensten, is dit dan veelal Nationaal of Internationaal?

Wat zijn de doorgaans gevraagde haal en bezorgprijzen?

Ik hoop dat u mij hier, wat vruchtbare antwoorden op kan geven.
Bedankt alvast
Andre van Druten RAP-Express.nl

Toegevoegd na 6 dagen:
wellicht weet men ook welke wijnhandelaren dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk internationaal van frankrijk naar nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2 jaar geleden reed ik wijn naar restaurants en dergelijken via een koeriersdienst. Dus het bestaat wel. Weet zo niet hoe het met tarieven ed is geregeld..