Bannerplaats waarde

Weet iemand wat normaal om te vragen voor een banner op je website van een ander bedrijf?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Lijkt mij dat je kunt vragen wat je wilt. Ik weet dat er eens een jongen is geweest met een one million pix site. Hij verkocht een miljoen pixels voor een euro per pixel. Toen hij in de krant kwam te staan was hij opeens heel snel zijn pixels kwijt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan een aantal factoren:
Is het voor een bedrijf?
Is het voor een familie/vriend en of kennis?
Is het voor een goed doel?
En wil je deze opdracht voor op je portfolio?

Er zijn geen standaard prijzen als ik zelf iets voor een bedrijf maak bijv. Een banner dan is dit vaak gratis puur om me portfolio op te bouwen zodat je er later veel meer protsig van heb als je die richting op wilt gaan.
Als ze echt iets willen geven dan zeg ik altijd van doe maar wat je kan missen en waf je het waard vind. Voor mij is het vaak hobby.