Opgezetten tepels

Hallo
Ik ben een jongen van 19 opzicht vrij gespierd alleen heb dus last van opgezetten tepels heb dit al sinds de pubertijd, nu heb ik al wat gegoogeld het zou operatief weg te kunnen halen. Maar ook gehoord
Met zalfjes etc iemand misschien meer informatie of ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Het heet volgens mij gino voor als je dat nog niet wist.
Heb er zelf ook last van, maar ben pas 16 dus ik wacht het af.
Volgens mij komt het door hormonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt inderdaad je opgezette klieren laten weghalen, maar over het algemeen houd je daar een lelijk deukje en een ongevoelige tepel aan over.

Meestal gaat het ergens in de 20 over, als de ergste hormonen uitgeraasd zijn, dus als je nog even geduld kunt hebben, zou ik het niet laten weghalen.

Van zalfjes e.d. heb ik nog nooit gehoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik je misschien anabolen ?