Een blauw rek. gevonden op een school. wie weet wat het is?

Het zijn twee losse rekken die je in elkaar kunt schuiven, waardoor het een kruisvorm krijgt.

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
3.2K
SimonV
een jaar geleden
Zal wel geen wasrek zijn.
ElineVernooij
een jaar geleden
Nee daar is hij ook veel te zwaar voor. ;-)
Pieterke
een jaar geleden
Lijkt op een draaihek.
HannekeJanssen
een jaar geleden
Wat voor school - kan dat nog een aanwijzing zijn? gebruikt bij een bepaalde beroepsopleiding? Of een lagere / middelbare school??
ElineVernooij
een jaar geleden
Er zat hier eerst een speciaal onderwijs en nu Taalschool. Heb op beiden gewerkt en geen idee dus...
Amadea
een jaar geleden
De vierkante lussen die eraan zitten doen mij vermoeden dat het ergens ingeschoven wordt om een geheel te maken. Een folderrek of iets dergelijks.
Bordensteker
een jaar geleden
En gooi er een andere kijk op; ik vermoed dat het ding op zijn kop staat. Maar ook omgekeerd is het een raadsel.
koraal19
een jaar geleden
Dit is zeker een Goeie Vraag
Lien101010
een jaar geleden
Ik verwacht dat er wat onderdelen missen aangezien dit rek alleen geen voorwerp maakt. Aan de hoekjes onderin te zien verbind het waarschijnlijk met iets anders.

Geef als eerste antwoord