Wat is de beste manier om ballonnen tot een bos te verwerken? Hoe krijg je ze tot zo'n mooie bos zonder helium?

ik zie altijd van die mooie bossen balonnen... ik heb een feestje zondag en wil dus graag een mooie bos ballonnen ophangen, maar ik kom niet verder dan wat geklooi... Help?!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
4.2K

Het beste antwoord

meestal neem ik een touwtje en knoop daar de ballonnen aan, leg de knoopjes dicht bij elkaar en er onstaat vanzelf een bos.
vul je ze met lucht dan gaan ze altijd hangen, de ballon is zwaarder dan de lucht er om heen. vul je ze met helium dan zijn ze lichter en gaan ze "drijven" dus zullen ze omhoog willen.
je kunt ook de tuutjes aan elkaar knopen, wel erg lastig vind ik.