Hoe kan ik het beste iets vergeten

Ik heb Een bepaalde serie de hele tijd zitten kijken, en nu krijg ik het niet uit mijn hoofd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar woon je dan geef ik een klap voor je kop , nee joh geintje

Antwoorden (5)

Even een spannend boek pakken dat je aandacht vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een andere serie kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heb ik ook wel eens gehad, bij mij hielp het om me af te leiden, door bijvoorbeeld een computerspelletje te doen, een boek te lezen, iets van tv kijken. En als ik in bed lag en ik bleef eraan denken, ging ik die dag dan toch maar met tv aan slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontspanning
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een boek lezen, of foto albums bekijken van vroeger ( het is het proberen waard ) succes!