Dan heb je een tilt-shift foto van Madurodam.
Alles is al klein, dus dat effect zal iets minder zijn denk ik.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer ik had op iets spektakulairs gehoopt.
Kimath
13 jaar geleden
Waar had je op gehoopt dan?
Tilt-shift geeft een verkleinend effect, maar ja, alles is daar al klein. Misschien lijkt het nog kleiner?
Tilt-shift is een techniek om een gewoon object er op een foto als een miniatuur object uit te laten zien, door oa een andere scherpte diepte. Een dergelijke foto van madurodam lijkt me interessant, maar het is de vraag in hoeverre het af gaat wijken van een normale macro foto.