Is er op je iphone een app waar ik betaalde apps gratis kan krijgen?heb namelijk zoiets gehoord?

Ik weet dat je op de htc een black market hebt,dacht misschien is die er ook voor de iphone.....?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4.2K

Antwoorden (11)

Nee. Dit kan niet gemakkelijk via een app. Wel kan je de iPhone jailbreaken. Dan kan je de betaalde Apps wel gratis downloaden, maar dan vervalt je garantie bij Apple.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet via de app store van Apple, wel kun je dan apps ergens anders vandaan kopiëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar kan ik ze dan vandaan kopieren??
Nee, zo'n app is er niet. Het is alleen mogelijk met jailbreak om betaalde dingen gratis te krijgen.
13 jaar geleden
Via Pandorabox.
Een aanbiedingen site voor apps. Hier houden ze bij welke betaalde apps met korting of gratis worden aangeboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n app is er, je moet hem wel ff jailbreaken en dan kan je installous er op zetten. Google maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
FreeAppADay, FAAD, daar kan je Apps zien die afgeprijsd zijn of gratis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat die garantie betreft, heb nog niet gehoord dat een reparatie om die reden is gewijgerd. Maar dat mogen ze wel idd.
Meestal is echter eerst wel originele software er op te zetten voor het aanbieden voor garantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je het stappenplan?

Kijk welke versie je hebt staan en zoek met welk programmatje je hem moet jailbreaken

Zodra je dat gedaan hebt moet je naar cydia -> manage -> sources en daar de source van installous toevoegen( die moet je wel ff googlen) zodra je de source heb gedownload ga je in de source installous zoeken en instaleren zodra je dat gedaan heb kan je cydia afsluiten en staat hij als een app op je springboard ( mocht dit niet zo zijn ff opnieuw opstarten je telefoon)

Snap je het nog steeds niet of je wilt meer info kijk op iphoneclub.nl/forum
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
dank je
Nu weet ik zeker dat ik mijn ipod ga jailbreaken
Ja dat kan,met een jailbreak, google maar! Maar ben je arm ofzo? Kom op zeg, je gaat toch ook geen spelletjes stelen uit de winkel?! En zo duur zijn die apps niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Kom op zeg, ben je arm ofzo?'' Ja, de apps zijn heel duur. Waarom betalen als het gratis kan? FREE4EVER Sherlock.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien omdat mensen er dag en nacht mee bezig zijn om zo'n app te maken? Als we dit allemaal gaan doen dan zijn er helemaal geen apps meer. Maar vind je 4 euro veel geld? Maar je kunt wel een iPhone/ iPod/iPad/Mac kopen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Me iphoney was wel duur genoeg dacht ik,free4ever lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan koop je toch geen apps?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Groot gelijk!
Ipod/iphones zijn al duur genoeg
Ok , spelletjes als angry birds zijn niet duur
Maar van die superleuke rpg spelletjes als rayman en sacred odysseus word je al snel arm En als het ook gratis kan .......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, oke dan doen jullie dat maar mooi :)
Op de iPhone heb je Installous dit gaat via jailbreak en dan kan je gratis bijna alles van de App Store downloaden. Als je jailbreak doet dan vervalt de garantie maar je kan het gewoon herstellen in iTunes en jailbreak is weg.

Je kan ook gratis apps die betaald zijn legaal maar dat werkt weer anders, stel je buurman heeft ook iPhone en hij koopt de applicatie doodle jump, als hij dan op zijn iTunes account inlogt op jou iPhone kan je die applicatie nog een keer downloaden gratis. Voor updates heb je dan wel weer zijn iTunes account nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je kan hem jailbreaken maar dit is illegaal en dan b je kans op schade aan de ipod,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gratis betaalde Apps krijgen is diefstal en zielig, de Apps in de App Store zijn namelijk heel erg goedkoop!!!
Als je wil dat men mooie programma's blijft maken, moet je er gewoon voor betalen!