kan dit kwaad? http://www.ihatethecapslockkey.com/Download.aspx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je dit in piepsnaam willen downloaden? Als je een beetje leert typen dan raak je die capslock niet eens meer aan.

Het beste antwoord

Nee, dat kan geen kwaad. Het programmaatje zet je CAPS LOCK key uit.

Toegevoegd na 17 minuten:
Dit programma is dus 100% virus en malware vrij.
Ik heb het even door 18 virusscanners van verschillende fabrikanten voor je gehaald. Zie de bron:
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel voor de moeite die je genomen hebt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk, daar heb ik wat aan, en zo'n antwoord durf ik te vertrouwen :-)

Andere antwoorden (2)

Zoiets heeft altijd een risico. Vooral omdat de site zo vaag is. Je kunt het beste eerst eens gaan googelen op
"ihatethecapslockkey", en dan kijken wat voor hits je krijgt, en vooral of er betrouwbare sites zijn die dit ook aanbieden. Ik heb dat ook even gedaan, en het lijkt niet echt onrustbarend te zijn.

Ik heb niet de behoefte om zoiets te downloaden, maar als ik het zou willen hebben, zou ik eerst nóg meer informatie willen hebben over het programma zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet downloaden als ik jou was, maar of het echt kwaad kan weet ik niet.