Moskowitz is een strafpleiter, maar er zijn vele disciplines in de advocatuur dus kun je nooit in het algemeen zeggen wie de beste is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord.
Er zijn vele goede advocaten in Nederland, maar staan niet altijd in 'the public eye'.
Starfrecht is iets dat je vaak in de krant leest, maar er is zoveel meer dan dat.

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is en blijft dat Mr. Bram Moszkowicz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
LOL. Als ie wint, ben je toch noch blut, door zijn declaraties.
Mijn Vader =).
FF serieus: ik vind dat er geen beste is, aangezien er geen maatstaf is. Je zou kunnen zeggen: Meeste zaken gewonnen, maar miss had die persoon alleen makkelijke zaken enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn advocaat is de beste van Nederland...:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwarte kip... :))))

Ik geloof niet in advocaten, voor mij zijn het schijnheilen die meeliften op een ander zijn ellende en bewust de waarheid verduisteren (puur voor de poen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zat er net aan te denken, je krijgt mijn puntje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je....:)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste Italklaas. Je antwoord is niet slim. Het KAN mogelijk gebeuren dat je HELAAS in de omstandigheid terechtkomt dat je OM DE EEN OF ANDERE REDEN ZELF een advokaat nodig hebt. En ik verzeker je je dat je dan wel anders zult 'piepen'....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@doubleyoupee
Je hebt helemaal gelijk. Ik weet het, maar ik gaf alleen mijn mening. Als ik er eentje zou nodig hebben, dan moet ik wel, maar ik vertrouw ze gewoon niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@italklaas
er werd toch niet gevraagd of jij er al dan niet in gelooft...
als een advocaat het zo ver krijgt dat zijn cliënt zo min mogelijk straf krijgt, is hij een goede advocaat...
Cees Corvenius is een van onze betere strafpleiters.