Zou een aparte categorie als "goeievraag.nl" iets toe kunnen voegen aan deze site?

Tal van vragen met betrekking tot het wezen en de inrichting van deze site passeren hier de revue. Onlangs kwam zo bijvoorbeeld 上戸彩 met een vraag over eventuele animo voor een "wishlist".

Mede ingegeven door die vraag ben ik op het trefwoord "goeievraag.nl" eens wat gaan grasduinen in de archieven hier en viel het alras op dat er van enig overzicht met betrekking tot die bewuste categorie vragen eigenlijk maar bar weinig sprake is.

Een handjevol vragen heeft zijn plek gevonden onder de categorie Computers & Internet, een ander handje vol onder de categorie Overig enz. enz. "Een kloddertje hier en een kloddertje daar" om maar eens met het meest kunstzinnige personage van de Familie Knots te spreken.

Zou het geen meerwaarde kunnen hebben al deze vragen (en antwoorden) te bundelen en ze onder een categorie als "goeievraag.nl" te hangen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja.

Wel vind ik dat de 'wishlist' aparte aandacht (een aparte knop) behoeft (zie http://www.goeievraag.nl/vraag/ondersteunt-vurige-verzoek-gv-ilse.6274), terwijl er voor wat betreft (overige, normale vragen over de gang van zaken etc.) GV-vragen er gewoon een extra item onder 'Categorie' kan staan.

(Luisteren naar de wensen van de community, ze inventariseren en de community mee laten beslissen met wat 't beste is, is nl. cruciaal voor de verdere ontwikkeling van een site. Dus niet alleen via ongeorganiseerde mailtjes naar de beheerders.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

lijkt me een heel goed initiatief en voegt zeker wat toe. Wie weet wat voor goeie tips er binnen rollen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, de categorieen zijn niet altijd sluitend, en sommige vragen passen nergens goed onder. Een categorie GV (onder internet bijvoorbeeld) zou dan een goede aanvulling zijn.

Ook zou het handig kunnen zijn als moderatoren de vraag in een andere categorie zouden kunnen zetten, als blijkt dat de vragensteller de verkeerde categorie heeft gekozen.

Maar ik doe nix met die categorieen, ik lees gewoon alle vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien wel goed idee.

Alle vragen over goeievraag niet in de gewone lijst laten zetten.
Want de meest gestelde vraag is volgens mij over goeievraag. En dan ook geen punten egven voor vragen over de website zelf.