+/- 15 euro geloof ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe het voor 5 euro maar de meesten voor Ong. €15
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een turk op de zwarte markt voor een euri of 5,
Mijne heeft 40 euri gekost bij een erkende samsung reperateur,
Maar bij een abonnement kan je na 1 jaar aangeven dat je je telefoon simlockvrij wilt laten maken, dit moet de provider (Na een jaar) kosteloos voor je kunnen regelen.

In mijn geval niet, ik heb een rare telefoon( samsung messenger c6625) en HI kon mij geen unlock aanbieden, terwijl ze dat verplicht zijn na een jaar, ga je naar een winkel; wijs je ze op dit punt, en dan sturen ze je zo weer de winkel uit, slechte service,
Maar uiteindelijk het geld voor de unlock(40€) netjes vergoed gekregen
-3 +1 = - 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een mobiel is net op de markt is dan 15 euro omdat zij de software eerst moeten opvragen .
Maar een normaal mobiel dan ben 10 euro kwijt .