Beverwijkse bazaar.

Ik ga zondag met drie kinderen naar beverwijk. De oudste is twaalf.

Op de website staat het volgende;
Kinderen t/m 12 jaar gratis toegang (alleen onder begeleiding van een volwassene)
Tot 09.00 uur gratis toegang

Als ik het dus goed begrijp zijn kinderen t/m 12 altijd gratis. En als je als volwassene voor 9uur bent is de entree ook gratis?

Dit omdat de zinnen na elkaar zijn geschreven vond ik dit verwarrend.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het is voor iedereen inderdaad voor 9 uur gratis toegang. T/m 12 jaar is de toegang gratis de gehele dag. Mocht je boven de 12 na 9 uur aankomen, is het 2 euro p.p.