goede tips voor vaderdag?

Ik wil ons pap eens een keer iets geven waar hij echt wat aan heeft, en aangezien ikzelf 2 jaar in het buitenland heb gezeten..mag het wel wat kosten, dat heb ik voor hem over!!

groetjes, Fleurtje!

Toegevoegd na 36 minuten:
Ons pap houdt wel echt van gadgets enzo.. tis niet zon sentimentele.. hij heeft een eigen bedrijf en is bij altijd weg, hij kan dus niet met mij een weekendje weg. begrijp me niet verkeerd, het is een schat van een papa hoor! =D maar daar heeft hij gewoon geen tijd voor.
dus..
weet dat ik veel eisen heb.. vandaar dat ik het hier post, genoeg mensen met goede ideeen, nu hopen dat iemand HET idee heeft!

Toegevoegd na 4 dagen:
dankjewel allemaal ik heb flink wat leuke tips gekregen van jullie =D ik heb zojuist dat kilometerapparaatje gekocht, ben benieuwd!!

liefs, Fleurtje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Geef hem een leuk fotoboek van jezelf, uit je buitenlandperiode.
Dat kun je zelf samenstellen. Voor hem is het leuk dat je iets geeft uit een periode dat je ' ver' was en je hebt er tijd en aandacht aan besteed.
Dat spreekt (lieve) vaders meer aan, dan wanneer het veel gekost heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij bent degene die wel weet waar je vader van houdt,dus eigenlijk zou je je eigen vraag moeten beantwoorden.
Trakteer hem b.v. op iets typisch Brabants,een heerlijke koffietafel pf zo. Ik kan veel dingen bedenken,maar weet niet waar zijn voorkeur naar uitgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heerlijk weekendje weg. Optimaal, onbeperkt en onbezorgd genieten van alles wat Preston Palace te bieden heeft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Centerparcs kan je altijd terecht voor een leuk, ontspannend weekendje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mok met een leuke foto van jullie beiden. En een ticket voor een weekendje weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je vader zijn kilometers bij moet houden? Maar met de kerst heb ik mijn man eens een keer geen dvd of boek gegeven maar een Mipper. Dat is een apparaatje om je kilometers te registreren. Voorheen had hij een kladblokje in de auto liggen om al zijn ritten bij te houden. En dan nog eens in Excel alles over nemen. En nu doet dat programma wat bij het apparaatje zit dat allemaal voor hem. Misschien heeft hij dan ook wat meer tijd over voor zijn dochter!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef paps een gelukshoefijzer met jouw naam erop.Kijk maar even op-Hoefijzers.nl

Toegevoegd na 16 minuten:
Geef hem een kadobon van-Adopteer een appelboom en als het pluktijd is samen gezellig appeltjes plukken en bijkletsen,daar heeft paps vast wel tijd voor!Kijk maar even op de site-Adopteer een appelboom.

Toegevoegd na 41 minuten:
Wat ook leuk is...Een leuk geschenk.nl (De winkel voor al uw unieke geschenken en kunst).

Toegevoegd na 47 minuten:
Is paps ijdel? Geef hem dan een schoonheidsbon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef papa een etentje .
Doe ik zelf ook altijd .
Leuk restaurant je .
Gezelie met moe er bij
Het hoef niet altijd duur en groot te zijn .
Zijn de kijne dinngen die het doen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
broodbakmachine! In de supermarkt een paar pakken broodmix kopen. En dan een leuk berichtje op de machine plakken; 'vaderdag 2010'

Toegevoegd na 2 minuten:
Kan hij savonds bakken, snachts laten rijzen en dan ochtends is het brood klaar!
13 jaar geleden
gEEF hem een euro collectie

alle euromunten uit alle verschillende eurolanden

kost 3,88 keer 12