Kan je muzieknummers vanuit je iPhone, kopiëren(synchroniseren) naar een nieuwe en lege ITunes?

Want normaal doe je vanuit Itunes naar je iPhone de nummers synchroniseren. Maar ik weet niet of het ook andersom kan..?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dit kan helaas niet via iTunes, maar er zijn wel andere alternatieve programma's zoals Copytrans .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, behalve als je je iPhone kan gebruiken als harde schijf dan kan je losse bestanden op de iPhone zetten, maar dat zie je dan niet op je iPhone zelf (gewoon een soort USB stick).

Dat kan ik tenminste doen met mijn ipod classic...