Waarom staat er bij sommige vragen -1 minuut geleden gesteld en bij anderen eronder gewoon 1minuut eerder gesteld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Ik zie dat deze vraag via de iPhone app gesteld is. Deze heeft soms nog wat kuren. Als je de Goeie Vraag website gebruikt word de tijd wel goed weergegeven.

Toegevoegd na 33 seconden:
Op het moment van antwoorden stond er bij deze vraag 6 minuten geleden gesteld.