Hoe kom ik aan een ander icoontje?

Ik wil van die wijze professor af.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ga bovenin beeld naar instellingen, klik in het nu verschenen scherm op de knop browse en zoek het gewenste plaatje op.
Klik op opslaan en klaar is Wilma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

boven aan de hoofdpagina staat mijn pagina.
daar kan je een andere foto van je pc halen, door op bladeren te klikken.

gr

Toegevoegd op 01-05-2009 12:23:01
sorry bij instellingen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Wilma, je moet wel op je eigen computer ergens een leuk plaatje hebben dat je kan gebruiken. Via Internet zijn miljoenen plaatjes te vinden, maar een mooie eigengemaakte foto kan natuurlijk ook.
Ga naar je accountinstellingen en dan kan je bij afbeelding een nieuw plaatje uploaden!