Wat houd 'de nationale hoerendag' eigenlijk in?

Vandaag is het nationale hoerendag hoorde ik op de radio maar wat houd dat nou precies in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Antwoorden (1)

Dat is geen bestaande dag, maar die is door BNN ingesteld (vermoedelijk omdat het past bij hun programmering....).
Het leven van een hoer gaat niet altijd over rozen. BNN roept maandag 15 maart uit tot de Nationale Hoerendag. Een dag waarop hoeren in het hele land eindelijk een keer zelf verwend worden. Ze worden verdreven van hun vaste werkplekken, werken soms wel tachtig uur in de week, worden in veel gevallen uitgebuit door hun pooiers en moeten ook nog eens belasting afdragen. Hoeren hebben het niet makkelijk. En dat terwijl ze een flinke steen bijdragen aan de maatschappij. Op de Nationale Hoerendag kunnen hoerenlopers, politici, buurtbewoners en vrienden hun waardering laten blijken in de vorm van een bloemetje.
Amadea
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
haha, grappig :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Ze hebben het niet makkelijk". Nou srry Maar Ze kiezen Er toch zelf voor........
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
@ er is veel gedwongen prostitutie. ook in nederland.