Examenrijles

Ik heb al 30 lessen gehad en geen 1x afgereden, 17 maart ga ik afrijden en wat ik wil weten is waar ik heel goed op moet letten, ik wil me rijbewijs heel graag halen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Als je het kijkgedeelte goed onder de knie hebt, ben je al een heel eind. Verder moet je vooral laten zien dat je vooruit denkt in het verkeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je vooral niet bekend maken als een amateur.
Stap in de auto doe je gordel om start auto licht aan indien nodig. handrem beneden achter linker rechter spiegel kijken en dan schakel'm op 1 doe niet zenuwachtig doe alsof je het een eitje vind.
doe wat de examinator zegt..
heb je in de gaten dat je een fout hebt gemaakt.. stel je niet teleur en ga gewoon door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede tip; babbel met je examinator over koeitjes en kalfjes, probeer zijn/haar interresse te ontdekken en daar over te praten, heeft bij mij iig geholpen :-)