Als je super gestrest bent hoe kun je dat dan verhelpen?!!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Relaxen, slapen even rust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker sporten, kan van alles zijn. Maar dat is alleen om het stressgevoel kwijt te raken, het gevolg dus. De oorzaak van de stress zal je toch ook moeten bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op je ademhaling letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ontspanningsoefeningen doen.een cd tje downloaden ervan en af en toe even de tijd daarvoor nemen en passieflora van dr vogel gaan slikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een stressbal knijpen en rustig blijveb ademen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jointje roken. Zoek een manier om je rust te vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gasje ik ben 11 al lijkt het niet zo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry. Je id staat er niet bij dus ik kan niet weten hoe oud je bend. Hoe komt het in godsnaam dat je dan nu al gestressd bent? Of maak je jezelf alleen maar gek.
Is voor iedereen anders... Iets wat je leuk vindt en waar je helemaal in op kan gaan. Fysieke inspanning geeft wel mentale rust vaak. Jointje kan, maar pas op dat je er niet afhankelijk van wordt, lees: verslaafd. Zou t niet aanbevelen