Wat een vleesetend plantje te eten geven?

Ik heb een venus vliegentrap plant en hoorde dat je 1 x in de maand de plant iets te eten moet geven. In deze periode zijn
er niet bepaald veel vliegen dus weet iemand wat ik mijn plantje te eten kan geven? Ik dacht zelf aan een stukje ham ofzo want dat is ook vlees. B.v.d.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Ham is wel erg zout vlees. Maar als je zo weinig moet voeren is meelwormen halen in de winkel ook niet alles denk ik.
Misschien gehakt? En er zijn al wel veel muggen op alle plekken waar water is, misschien dat je er met een netje een paar kunt vangen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lekker biefstukje, verwennen die plant!