Blijven alle vragen op goede vraag anoniem? Niemand weet wie die vraagstelde

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (4)

Je hebt een nick name, dat is redelijk anoniem als je niet teveel informatie over jezelf prijsgeeft,
Beheerders kunnen ook je IP adres zien. Daarmee kan in principe het adres van de eigenaar van het internet account opgespoord worden

Toegevoegd na 1 minuut:
En je hebt een emailadres opgegeven. Ook daarmee kunnen bepaalde gegevens van je achterhaald worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook niet dat sommige vragen zouden stellen als ze wisten dat ze niet anoniem zijn
Maar bij deze mijn naam is:
John
23 jaar
Buschauffeur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap het niet je gaat toch niet al je gegevens online zetten op et internet? en met je ip kun je adres niet weten aangezien de provider de gegevens heeft van welke ip bij welk adres hoort,hij kent je deze ook toe,en mag deze niet zomaar prijsgeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dream on
Als je op een gegeven moment stopt met GV, dan blijven je vragen staan met de gegeven antwoorden, maar jouw avatar gaat eruit.
Zo komt er en enorm kennisnet.

Anoniem ben je zelden. Inderdaad, e-mailadres en IP-adres zijn bekend. Maar zolang je je op internet normaal gedraagt heb je niks te vrezen.