Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Blijven alle vragen op goede vraag anoniem? Niemand weet wie die vraagstelde

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je hebt een nick name, dat is redelijk anoniem als je niet teveel informatie over jezelf prijsgeeft,
Beheerders kunnen ook je IP adres zien. Daarmee kan in principe het adres van de eigenaar van het internet account opgespoord worden

Toegevoegd na 1 minuut:
En je hebt een emailadres opgegeven. Ook daarmee kunnen bepaalde gegevens van je achterhaald worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk ook niet dat sommige vragen zouden stellen als ze wisten dat ze niet anoniem zijn
Maar bij deze mijn naam is:
John
23 jaar
Buschauffeur
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik snap het niet je gaat toch niet al je gegevens online zetten op et internet? en met je ip kun je adres niet weten aangezien de provider de gegevens heeft van welke ip bij welk adres hoort,hij kent je deze ook toe,en mag deze niet zomaar prijsgeven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dream on
Als je op een gegeven moment stopt met GV, dan blijven je vragen staan met de gegeven antwoorden, maar jouw avatar gaat eruit.
Zo komt er en enorm kennisnet.


Anoniem ben je zelden. Inderdaad, e-mailadres en IP-adres zijn bekend. Maar zolang je je op internet normaal gedraagt heb je niks te vrezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding