waarom kan iemand wel een kunstheup,maar geen kunst wervelkolom krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Een heup is 'alleen maar' een gewricht. Een wervelkolom is vele malen gecompliceerder met meerdere bewegingsmogelijkheden en spieraanhechtingspunten, maar vooral omdat in de wervelkolom zenuwbanen en ruggemerg zit, is dit niet door een kunstwervelkolom te vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
+ die minner is niet echt op de hoogte van het menselijk lichaam
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ik ook niet. Dit antwoord is lekker beknopt maar wel helemaal waar. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je van mij, duidelijk antwoord
1 wervel of disk kan al wel (soms) maar ook al zouden ze een hele kolom na kunnen maken en laten functioneren zou de operatie zelf nog onmogelijk zijn

Zie het als het in een dag vernieuwen van al het openbaar veroer (bus, trein, metro en tram) plus de totale infrastructuur(asfalt en spoor) in een operatie