Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stel ik verleng nu al mijn abonnnement (T-mobile) terwijl mijn abo pas van 28 september ingaat, kan ik het alsnog nu van af zien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
699

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het ligt eraan waar je je abonnement besteld. Als je het via internet verlengd geld de wet koop op afstand. Dat betekent dat je 7 dagen bedenktijd krijgt. In die 7 dagen kun je nog van gedachten veranderen. Als je hem in de winkel laat verlengen heb je slechts 24 uur bedenktijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleine aanvulling: als je telefonisch verlengt gelden dezelfde regels als bij internet, 7 dagen bedenktijd dus..

Andere antwoorden (3)

Waarom zou je 't verlengen als je er vanaf wilt zien?
Enfin... Meestal maakt T-mobile gebruik van 1- of 2-jaarscontracten. En dan zit je er ook gewoon zo lang aan vast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat ik een toetel ermee besteld heb, ik heb het nog niet eens ontvangen van de leverancier en het is nu al 42 euro goedkoper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Overigens is dat een vraag op mijn vraag en geen antwoord helaas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, volgens mij zit je er dan al aan vast (tenzij die 7 dagen nog niet om zijn, waar yvie 't over heeft).
Als het contract is getekend, kan je er niet meer vanaf totdat het contract afloopt. Anders heeft een contract helemaal geen zin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou gewoon even teruggaan naar waar je het besteld hebt. Bij mijn weten gaan de 7 dagen bedenktijd pas in nadat je het product (de gsm) daadwerkelijk binnengekregen hebt (ik heb een tijdje gewerkt bij aboverlengingen bij Orange). In principe moet het dus nog terug te draaien zijn.
Neem even contact op, vertel je probleem, misschien kunnen ze je een nieuw aanbod doen, en anders kunnen ze waarschijnlijk je verlenging annuleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding