ik heb een vraag over paypal! lees hier verder en geef antwoord als je het weet!

ik heb iets verkocht via marktplaats en die koper wouw met paypal betalen!
maar want het probleem is? dat geld heb ik niet op mijn rekening gekregen
en ik moet het verzenden naar Nigeria!
en het is iemand die zegt anders word je gearresteerd!
want bij hem is dat geld van zijn rekening af!
en ik heb dat geld nog niet!
wat moet ik nu doen!

of stort paypal dat geld van die koper weer terug naar zoveel dagen? als ik geen pakketje verzend?

oke ik wacht op antwoord!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advies: Verkoop nooit zaken aan buitenlanders (buiten Nederland) via marktplaats of andere sites. Nou het gewoon in Nederland en laat je niet zo foppen.

Het beste antwoord

ten eerste: heb je bewijzen dat het van zijn rekening af is.. dus een printscreen.

tweede: heb je een goedgekeurd paypal account? dus dat je een bedrag van bijv: 0,07 en 0,03 cent op je rekening hebt gekregen en vervolgens aan paypal moest doorgeven wat de bedragen waren, dus verifiëren dat het jouw bank is.. zodat je een goedgekeurd gebruiker bent. anders krijg je helemaal nop.

Als jij kan bewijzen dat je het bedrag niet hebt gekregen moet je je nergens zorgen om maken. hij zou zich eerder zorgen moeten maken omdat hij jouw heeft verteld dat het is overgemaakt maar dat niet zo is.

Hij kan ook dingen verkeerd getypt hebben waardoor het op iemand anders account is gestort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (3)

Ik zou gewoon helemaal niets meer doen en zeker niets versturen naar Nigeria.

Kijk eens op deze link:
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=24&t=39825&start=40
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt mij het beste om contact op te nemen met paypal zelf. Want zowel de koper als verkoper hebben een bepaalde bescherming. Even op de site van paypal.nl kijken en contact opnemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zodra je "Nigeria" ziet staan moeten er bij jou alarmbellen gaan rinkelen.

Geen geld, geen verzending. zo simpel is het. Verstuur dus absoluut niets!!!!