Er zijn op het moment gerucht dat hij in de maak is. Rockstar is bezig met een project dat nu nog geen naam heeft. Maar zij hebben al websitedomeinen gereserveerd voor bekende "ingame" websites. Verder was er ook een gerucht dat het spel zich in 1 van de San Andreas steden ging afspelen, ben de naam even kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bron?
Is er allang al meer zelfs GTA 1 2 3 vice city stories, liberty city stories
, en volgens mij daarna zelfs nog 1 of 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In 2012 komt waarschijnlijk GTA 5 uit!
Maar er is al iets uitgelekt het project rush!
Google maar eens GTA 5 rush !

Tom