Waar kan je een (niet al te duur) trendy leren jas kopen voor mannen?

Het liefst een internet site, en anders omgeving Amsterdam.
Laatst was ik bij de Diesel winkel en daar was een mooie jas 600euro. Dat is mij wel heel veel geld...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Waarom probeer je Bataviastad in/bij Lelystad niet...

Met een beetje geluk heb je dezelfde jas voor 250 euro, of nog minder natuurlijk. Of probeer het eens in Beverwijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bataviastad inderdaad, bedankt!
Wel weer een end rijden, bah.
Er zit een leren jassen zaak op de Nieuwendijk in Amsterdam. Misschien kun je daar wat vinden.

Toegevoegd op 17-06-2009 18:38:21
of op het Waterlooplein
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwarte markt in Beverwijk??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de filialen van enkele bekende winkelketens (bijv. C&A) heb ik ze wel eens gezien. Sommige hebben een eigen website of verkopen via de bekende postorderbedrijven. Voordeel is dat ook deze via Internet te bekijken zijn.
Wat dit betreft is het echt een kwestie van smaak.
Zelf heb ik er 6 op zicht gehad voordat ik een jas had.
(Ik ben zelf wel naar de winkel geweest, maar die waren ook te bestellen. Nu is het uitverkoop, maar hoe het aanbod is. Het is voor mij alweer langer een jaar geleden.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in cuijk op de vrije markt