Waarom zijn de vrouwen in de Saphh advertenties zo ontzettend opgemaakt, dat het eigenlijk niet mooi meer is? Wat is daar het idee achter?

Wat voor marketing plan zou hier achter zitten? Ik vind het eerder afschrikken dan dat het mij nieuwsgierig maakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien gewoon omdat er dan over gesproken wordt. zoals nu. bv .ik kende saphh niet, maar door jouw vraag heb ik het toch even gegoogled en ontdekt....Voor reclamemensen is het om het even hoe er over iets gesproken wordt : goed of slecht. Als de naam maar over de lippen rolt (vind ze trouwens ook erg opgemaakt, die dames, soms bijna spookachtig...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het viel mij ook op, maar ik zag de advertentie in de V&D-folder en het viel me ook op dat die dame wel heel vreemd gebouwd was, als je naar haar schouders kijkt. Of haar hoofd zit op haar rechterschouder, of haar linkerschouder is te groot geshopt.
Kimath
13 jaar geleden
ik ken die advertenties ook, verschrikkelijke Photoshop!
Kimath
13 jaar geleden
Dit moet Inge de Bruijn voorstel, echt eng gewoon dat gezicht op deze 'afbeelding' (een foto kun je het bijna niet meer noemen): http://fashion.blog.nl/celebs/2010/08/27/lingerie-advertentie-met-inge-de-bruijn-te-sexy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onaantrekkelijk om je ogen op de weg te houden? Persoonlijk snap ik nog steeds niks van die lingeriereclame langs de weg en vind ik het soms een beetje smakeloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Kimath, zonde hoor, want Inge de Bruin is veel mooier als ze gewoon haarzelf is!
Kimath
13 jaar geleden
Inderdaad, Inge ziet er veel beter uit met een naturel look. Ik heb andere foto's van haar gezien waar ze echt prachtig op staat, deze foto's is echt zonde.
Ik herkende haar eerst niet eens, pas toen ik eronder haar naam las en heel goed keek.

Antwoorden (3)

"dat het eigenlijk niet mooi meer is",is een kwestie van smaak.
waarom ,welk idee zit erachter?
opvallen.reclame moet opvallen,en er zullen best mensen zijn die dit ,zoniet mooi,dan toch wel apart zullen vinden.
ikzelf hou wel van een beetje SAPHHIG.
13 jaar geleden
Sapph is toch een lingeriemerk? Het gaat dus niet om de gezichten van de dames, maar om de onderkleding die zij dragen. Door de gezichten zo zwaar te schminken denken de reclamemakers wellicht dat de ogen van de kijkers eerder door de bedekking van het lijf dan door het hoofd wat daarboven zit worden aangetrokken.
Amadea
13 jaar geleden
Sapph heeft al jaren het imago een tikkeltje ordinair maar toch luxueus te zijn. Daar passen ze hun modellen ook op aan. Je ziet ook dat Sapph modellen altijd wat sexier zijn, grotere borsten hebben en een ondeugende blik, dan andere lingeriemerken.