Waarom zijn de vrouwen in de Saphh advertenties zo ontzettend opgemaakt, dat het eigenlijk niet mooi meer is? Wat is daar het idee achter?

Wat voor marketing plan zou hier achter zitten? Ik vind het eerder afschrikken dan dat het mij nieuwsgierig maakt.

Weet jij het antwoord?

/2500

"dat het eigenlijk niet mooi meer is",is een kwestie van smaak. waarom ,welk idee zit erachter? opvallen.reclame moet opvallen,en er zullen best mensen zijn die dit ,zoniet mooi,dan toch wel apart zullen vinden. ikzelf hou wel van een beetje SAPHHIG.

Sapph is toch een lingeriemerk? Het gaat dus niet om de gezichten van de dames, maar om de onderkleding die zij dragen. Door de gezichten zo zwaar te schminken denken de reclamemakers wellicht dat de ogen van de kijkers eerder door de bedekking van het lijf dan door het hoofd wat daarboven zit worden aangetrokken.

Sapph heeft al jaren het imago een tikkeltje ordinair maar toch luxueus te zijn. Daar passen ze hun modellen ook op aan. Je ziet ook dat Sapph modellen altijd wat sexier zijn, grotere borsten hebben en een ondeugende blik, dan andere lingeriemerken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100