Onze telefoon dat de merk Alcatel heeft,is de hele tijd zwart ,ik bedoel de scherm, LEES MAAR VERDER HIERONDER!

Maar hij doet het gewoon niet ,hij blijft maar zwart op het scherm,we hebben de batterij opgeladen en heel erg land gewacht ongeveer een dag ,en dan hebben we de batterij weer erin gezet ,en toen bleef die weer zwart.
Ik weet echt niet wat er aan de hand is ,en de simkaart is ook zal zo oud,en een beetje verslinderd,ligt het nou aan de simkaart of aan iets anders?

Want ik ben bang dat die het niet meer doet,en niet meer werkt,en ik hem maar moet weggooien.
En dat is echt zonde.

Toegevoegd na 4 dagen:
PLEASE IEMAND REAGEREN!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

is het een monochroom of een kleurenscherm? welke kleur heeft het scherm wanneer je de telefoon gewoon uitschakelde, toen hij nog wel werkte?