Als ik van school kom en ik ga naar huis en dan sta ik in de lift, en dan zeggen mensen soms: 'Je veters zitten los.' Wat moet ik dan terugzeggen?

Ik weet zelf wel dat me veters los zitten, maar ik woon vanaf de lift heel dichtbij mijn huis. Als ik dan zeg 'Ja, weet ik' komt het voor mij onbeleefd over. Hoe kan ik dat netter zeggen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dat weet ik, maar ik woon hier om de hoek, toch bedankt!

zeg gewoon oh bedankt meneer Toegevoegd na 12 seconden: of bedankt mevrouw

"Dat is de nieuwste mode meneer/mevrouw!"

Heel attent van u, dank....!

Ik heb een zere rug en als ik buk kom ik niet meer overeind.

Zeg: "Je meent 't".

Voortaan klittenbandschoenen. Dan ben je hier vanaf...:) Of doe ze even vast. Kleine moeite. Of toch gewoon zeggen:ja, dat weet ik. Niks onbeleefds aan hoor.

Dank u wel, ik zal ze dadelijk vastmaken. Dat controleren ze heus niet.

ik ben op weg om mijn behaalde veterstikdiploma op te halen. ik mag er dus nog even niets aan doen want dan ben ik illegaal aan het strikken.

Och mevrouw, als dit alles is wat bij mij los zit, val ik wel mee. Ik dank u voor de opmerking.

O dankje, maar laat maar...

zeg gewoon: ja weet ik maar woon hier om de hoek dus doe me schoenen toch bijna uit.

-Mijn veters horen zo.. -Bedankt, maar ik heb me veters liever los.. -Ja,klopt maar ik woon hier vlakbij dus maakt het niet uit, toch bedankt.

Bedankt mevrouw/meneer,dat u het even zegt(en dan ga je je veters strikken)

Vroeger zeiden we dan: "Amsterdamse kikvorst...!" Dank je!

van te voren je veters los maken en als ze het zeggen zeg jij eey verrek da klopt thanks of dank u mijnheer/ mevrouw

maak ze dan vast en zeg: ok dan maak ik ze wel even vast.

Dank u wel, je veters gaan strikken hun veters los trekken zeggen dat hun veters los zitten! Profit :P

Dan zeg je: Dank U wel, ik zal voorzichtig lopen straks.

Gewoon heel droog: "Ik ben me er bewust van"

Doet me denken aan mijn rugzak waar een groot gat in zat, boeken vielen er net niet uit, pennen enzo zaten in een ander vak.. Kreeg er vaak reacties op, rare gezichten als ik zei, dat dat gat er al tijden inzat. het veter antwoord: "Ja, ze zaten gisteren ook al los" En dan kijken, alsof je er zelf niks van begrijpt :-P

Gewoon ontkennen: "Je veters zitten los" jij "Niet!" even kijken naar je veters en gewoon blijven ontkennen.

zeg maar : ik ben de knoop vergeten . weet niet meer of het 'n platte knoop moet zijn.

Ik heb twee linkerhanden!

Als ze los zitten kan je gewoon kijken en bedankt zeggen en vertellen dat je toch dicht bij de lift woont en toch al een eind met die losse veters zonder kleerscheuren hebt overleefd dus dat korte stukje overleef je ook wel en hun ook.

Oh... wilt u ze even voor me strikken? (En meteen je been optillen.)

Je kan zeggen dat je het al weet en dat als je bukt er onwel riekende gassen van tussen je bilspleet zullen komen , en dat je geen zin hebt om dan bewusteloze mensen te moeten ondersteunen.

''Bedankt, ik zag het zelf ook al, maar ik ben al bijna thuis.''

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100