Hoe werkt Shazam?

Ik heb deze app net geibstaleerd maar ik weer niet hoe hij werkt? Klopt het dat je door shazam gratis muziek op je iPod zetten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (2)

Nee met shazam kan je de titel van een liedje wat je hoort achterhalen. Hou je telefoon bij de radio of zoiets en druk op de knop. Dan vindt hij de titel en de artiest van het lied (in de meeste gevallen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met shazam kun je kijken hoe een liedje heet bijv.
Je staat aan de bar en hoort een leuk liedje maar je weet niet hoe hij heet. Je pakt je iPod en drukt op shazam. Dan druk je op dat icoontje met shazam er in en dan draait hij rond. Wacht en en houd je iPod zo dicht mogelijk bij de muziek. Dan als hij klaar is wat automatisch gaat laat hij vanzelf zien als hij het liedje herkend hoe het liedje heet wie de artiest is en uit welke album het komt. Als je dan internet hebt kun je een link verzenden naar de computer zodat je hem daar kan downloaden