Bestelling hm, er stond bij: 28-2/4-03 wanneer komt mijn bestelling dan binnen?

Ik heb kleding besteld bij de hm, ze hebben me een mail gestuurd waar in staat wat ik allemaal gekocht heb.. En daar stond dit bij: 28-02/4-03 wat betekent dit? Ik hoop dat mijn bestelling zo snel mogelijk binnenkomt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Hij had er al moeten zijn ( gisteren) maar even geduld want h&m bestellingen duren over het algemeen niet zo lang