zonnebloem olie of boter of olijf olie?

==== noodgeval====

Wij zijn nu cakejes aan het bakken en er staat dat we er eieren, het beslag en zonnebloem olie in moeten doen MAAR we hebben geen zonnebloem olie! we hebben alleen olijfolie kan dat ook? of heeft er iemand een ander idee? want we kunnen nu niet verder en het is voor een klein feestje
( er stond namelijk dat er geen boter in hoeft maar zou dat er ook in kunnen (er zou namelijk 75 ml zonnebloem olie in moeten)
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (2)

Sowieso geen olijfolie! Smaakt nergens naar. Ik zousnel naar winkle gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je alleen olijfolie hebt, gebruik dat dan. Mocht je het toch proeven, zorg dan voor een spuitbus slagroom.
Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik lees net antwoord 1. Als je de kans hebt ga naar de winkel ja. Maar je hebt nu eenmaal wat olie nodig. Doe dan 60 ml ipv 75.