Hoe moet ik mensen plusjes geven dat kan niet via mobiel of wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Nee, daarvoor moet je inloggen op de website.

Toegevoegd na 48 seconden:
Maar daarvoor moet je ook minimaal 100 punten hebben en die grens heb jij nog niet bereikt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Met een mobiele applicatie kan het niet, als je met je mobiel naar goeievraag.nl gaat (zonder m.) kun je wel plussen en minnen ontdek ik net.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Die toevoegingen heb je ná mijn antwoord gedaan....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was de toevoeging al aan het tikken toen jij het antwoord plaatste, omdat het me opeens opviel dat vraagsteller nog maar 65 punten had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, ik meende dat ik op mijn nokia via de m.goeievraag.nl geen plusjes en minnetjes kon aanklikken... zal het nog eens bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bezoek gv altijd met mijn blackberry en geef plusjes dus geen probleem
Kimath
13 jaar geleden
Via de site met m kun je plussen en minnen, als je boven de 100 punten bent uiteraard.
Het kan niet via de iPhone-applicatie. Maar wel als je via internet op www.goeievraag.nl inlogt, en in het bezit bent van tenminste 100 punten.

Toegevoegd na 3 minuten:
En omdat jij op de iPhone niet kunt zien hoeveel punten je hebt: het zijn er momenteel 65.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik kan op 'mn Blackberry gewoon plussen. Dus misschien is de mobiele pagina wel veel beter dan de iPhoney-app!