Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt je foto of afbeelding geweigerd op GV ?

Je wilt een foto of afbeelding plaatsen op je persoonlijke pagina ! wat gebeurd er dan als iemand anders toevallig dezelfde foto of afbeelding heeft geplaatst . het is toch bijna onmogelijk om dat eerst te controleren ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
942

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het eens uit. Ik kan me niet voorstellen, dat je avatar geweigerd wordt, omdat een ander die ook gebruikt. De basis-avatar is namelijk ook voor iedereen gelijk. Als test mag je mijn hondje lenen, als dat werkt tenminste......................
Zet er dan wel je eigen naam/synoniem onder.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag idd dezelfde Avatar gebruiken. Iets dat Antwoordman een paar maanden geleden ontdekt heeft.
Het is natuurlijk wel anders als je een plaatje gebruikt waar je zelf copyright op hebt zoals bv een eigen foto of schilderij.
AWM
14 jaar geleden
Inderdaad Roepi, je hebt een ijzeren geheugen.
Maar een enkele doodsbedreiging deed wonderen.
En doorgaans ben ik zo een tolerant persoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee : ik wil dat juist voorkomen . En kan men dat voorkomen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hondje is wel leuk jc 54 +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord .en voor het lenen van de hond
alleen de hond miste zijn baasje heel erg . ik heb hem maar zo snel als mogelijk weer terug gestuurd . ik hoop dat ie gezond weer is aangekomen .groetjes teun.

Andere antwoorden (2)

Ja dat kan, er zijn veel redenen waarom avatars gewijzigd/verwijderd worden, dit is er één van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh Teun....je hebt nu hetzelfde plaatje als Dordrecht....
En hij staat er nog op,dus wordt het niet verwijderd....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding