hoe haal je het beste puisjes van je gezicht?

ik erg me eraan omdat ik er vaak aan krab maar dat moed niet maar gaat vaak van zelf.wat moed ik doen om het weg te halen

Toegevoegd na 1 minuut:
en binnen de snelste tijd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik heb ooit gehoord, dat tandpasta erop smeren helpt, maar ik neem geen enkele verantwoordelijkheid als je het probeert ;)
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ga eens naar de schoonheidsspecialiste!
als je een jonge bent, schaam je niet, ik ben de zoon van een schoonheidsspecialiste en ze heb maar net iets minder jongens dan meisjes als klant(volwassenen ff niet meegeteld) dus het is vrij normaal.
de schoonheidsspecialiste haalt dan de puistjes allemaal weg en geeft je een (setje) cremetje(s) mee om de huid te verzorgen.
maak wel een nieuwe afspraak, want het cremetje vermindert, het stopt de puistjes niet.
bij mij werkt het goed!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staan goede antwoorden.

http://www.goeievraag.nl/vraag/snel-mogelijk-puisjes.75592