Waar kan je gratis een dagje paardrijden of wel met betalen maar wel in zuid holland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (2)

Gratis wordt lastig. Een manege leent geen paard uit en ook een boer met een paard zal deze niet uit willen lenen aan een compleet onbekende.

Maar als je tegen betaling een dagje wilt paardrijden zou ik eens gaan kijken bij manege's in Zuid Holland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een manege in de buurt verhuren ze misschien wel een mak paardje. Maar sowieso is dat niet gratis. Paardrijden is daarbij niet echt een goedkope sport. Maar als je onervaren bent lijkt me alleen erop uitgaan geen strak plan...
Als je zo'n vraag stelt is het altijd handig om te weten hoe oud je bent en wat je wilt. Als je een uurtje in de bak wilt stappen en draven zijn er altijd van die meisjes die heel graag helpen. Wel kost een uurtje in de bak tussen de 10 15 euro denk ik. Als je een duinrit wilt ben je al heel wat meer kwijt.