Wat waren de wetten van hitler toen hij aan de Macht kwam hij had 2 wetten

Het is een opdracht van shool en ik kon het niet vinde op google

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Neurenbergse wetten van 15 september 1935:
De joden mochten niet met een persoon van Duits bloed trouwen
De joden waren geen Duitse staatsburgers meer
Ze hadden geen stemrecht meer

Toegevoegd na 4 minuten:
De machtigingswet: een wet die ervoor zorgde dat de rijksdag geen invloed meer had en Hitler alleen kon regeren.