Wat betekent dit symbool----> Iii|; )' wat slash aan het eind van haast elke tweet doet?

ik kom er niet uit en wil het graag weten.. is dat een soort kreet, Iiii?

Toegevoegd na 20 minuten:
dit is zijn twitter page:
http://twitter.com/#!/Slash

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Draai die "tekst" eens een kwartslag naar rechts ... dan is het ineens geen tekst meer maar een gezichtje.
die knipoogt en met een hoedje op ...

Toegevoegd na 45 seconden:
Typ em eens na op je mobiel en draai em een kwartslag, dan zie je wat het voorstelt

Toegevoegd na 2 minuten:
Slash heeft namelijk ook altijd zo'n hoed op
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hé verrek, ik zie het! wat grappig!:D harstikke bedankt!