Hoe ouder een kaas wordt hoe meer smaak er in die kaas komt te zitten en hoe minder deze (oude) kaas naar melk smaakt. Een hele jonge kaas daarentegen heeft minder kans gehad om veel smaak te ontwikkelen en smaakt daardoor dus meer naar melk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hüttenkäse smaakt het meest naar zoute melk.
Graskaas is gewone kaas die het dichtst in de buurt komt van melk.
Amadea