Ik woon sinds kort in Rotterdam waarom lopen er hier zoveel duiven met een poot?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Antoni
14 jaar geleden
Is dat echt het eerste wat je is opgevallen aan Rotterdam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn er wel héél veel, ook al toen ik er nog woonde.

Het beste antwoord

Dat komt van ziektes die ze krijgen doordat mensen ze patat en zo voeren en zo. Althans, dat is me wel eens vertelt. Hun poten rotten er dan af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat het waar is. Die beesten krijgen een hoop ongezonde troep te vreten, ongetwijfeld verlaagt dat hun weerstand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan moet dat ook voor Amsterdam, Den Haag en Utrecht gelden. Of voeren alleen de Rotterdammers patat aan de duiven?

Andere antwoorden (4)

Omdat duiven zonder poten alleen kunnen vliegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bombardement door de duitsers, 40-45!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn dan wel hele bejaarde duiven
bedoel je echt zonder poot of zonder voet?
hier lopen er in de buurt waar de markt wordt gehouden veel duiven met draad (verpakkingsmateriaal?) om hun tenen, die daardoor afsterven.
ook raken ze vaak verstrikt in visdraad.
14 jaar geleden
Omdat de meeste mensen de vraag na de jouwe hebben beantwoord in Rotterdam wonen!
(zie vorige vraag in het overzicht!)