wat doe je als je als 12 jarige geld wil verdienen maar je mag van je ouders niet gaan autos wassen of honden uitlaten

-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dan kan je helemaal niets. Je moet namelijk 13 jaar zijn om echte baantjes te hebben. Wel kan je een folderwijk nemen, maar als dat ook al niet mag van je ouders, heeft dat ook geen zin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap hun probleem niet! Dat ze blij zijn dat hun kind graag zijn eigen centen wil verdienen. Vaker hoor je dat kinderen/jongeren niet veel zin hebben om te gaan werken dus dat jij dat wil is gewoon een plus punt!
Helaas ben je op jou leeftijd helemaal afhankelijk van jou ouders. Dus als hun nee zeggen... Dan is het ook nee.
Het enige wat je kan doen is met hun praten en ze ervan overtuigen dat jij dat kan. Misschien is je moeder bezorgd en is ze bang dat je bij 'verkeerde' mensen terecht komt. Je hoort ook zo veel tegenwoordig!
Of je spreekt af dat je het alleen bij buren/bekenden doet. Want als je dat doet zie ik echt geen reden om het je te verbieden..
succes =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is misschien een oppas baantje iets voor jou?
Hang een kaartje bij de suppermarkt en kijk wat er van komt.