Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk mens had het hoogste IQ en hoeveel was dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
795
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik blijf liever anoniem.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De allerslimste man die ooit heeft geleefd was hoogstwaarschijnlijk William James Sidis. Hij had een IQ tussen de 250 en 300 (!!).

Hij is bekend geworden door zijn enorme capaciteiten op het gebied van wiskunde en taal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is nu niet meer te bepalen, maar Leonardo Da Vinci schijnt ook bizar intelligent te zijn geweest. Heb wel eens ooit een schatting gelezen van een IQ van 250. Het bijzondere aan hem was dat hij op sociaal gebied ook zeer goed ontwikkeld was, een combinatie die je niet al te vaak ziet.
Ik heb bijvoorbeeld ooit op de TV een Amerikaans jongetje gezien dat op een IQtest die tot 293 ging (!) op alle gebieden de maximale score haalde, maar die niet met andere mensen kon praten; hij had altijd een minilaptop bij zich, en wanneer hij iets wilde zeggen typte hij het en las hij het voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, en wat heb je dan aan een iq van 293 he....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, als je er dan zo mooi uit ziet als Maartah zou ik er best mee kunnen leven...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding