Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb ik een ademprobleem? (beschrijving)

Ik heb vaak, vooral tijdens inspanning dat ik diep moet zuchten om genoeg adem binnen te krijgen, daar wordt ik zo gek van. Constant zuchten anders krijg ik niet genoeg zuurstof binnen. Met gym de coopertest haal ik ook altijd vieren en vroeger moest ik puffen en had ik ecxeem, weet iemand hier iets van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
811

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Misschien heb je een allergie die invloed heeft op je longen.. Ik zou even een priktest doen in t ziekenhuis of zo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien adem je niet op de goede manier.. Je moet echt met je onderbuik ademen en je borstkas moet je niet gebruiken. Je moet rustig ademen en de tijd nemen voor het uitademen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had ook voor coopertest een slecht punt een 5 en achteraf bleek het dat ik ziekte van pfeiffer heb ik moest ook diep zuchten
laat je bloed afnemen dan weet je het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik d8 meteen aan Asma of is dat ng anders?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Astma k had t zelfde probleem Kan je t beter naar de longarts gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, met dit probleem ben ik vorige week naar de dokter gegaan! Na een kort onderzoek vertelde hij me dat ik niks mankeerde en dat het 'tussen mijn oren' zit.. Vaak is het een soort tik geworden en denk je dat je diep moet ademen. Ik werd er gek van en ook omdat het vaak niet goed lukte... Ik ben erop gaan letten en heb geprobeerd het te verminderen, het is al een heel stuk minder. Dus grof gezegd, stel je niet zo aan.. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding