Wat moet je doen als je bijna moet niesen?

Wat kan ik doen als ik telkens bijna moet niesen? Ik heb geen velle lamp.
Alvast bedankt.

12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Snel door je neus in en uitademen, helpt mij altijd. Niet te lang ander ga je hyperventileren;) maar zoals je al zei fel licht helpt het beste.
O en een scherpe geur wil ook wel helpen, parfum snuiven of zo. En de beruchte peper..:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen felle lamp hebt kijk dan in de zon! Helpt bij mij ook altijd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel hard je neus dichtknijpen en even wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Domweg omhoog kijken (met je hele hoofd achterover dus)), lamp of niet, helpt vaak al.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Knijp met jou duim en wijsvinger jou neus dicht .
En doe dit 2 maal 10 sec .