help overmatig zweten onder me armen?

ik heb heel erg last van overmatig zweten onder mijn oksels. Heb alles al geprobeerd: andere deos, speciale zalf, pats die je in je tshirt kan doen, pure alcohol oplossing maar niks werkt. Wat voor laatste oplossing is er voor mij zweetklieren weghalen ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil ik ook wel weten!

Antwoorden (5)

Als je het zo erg hebt als jij dan heet het hyper hydrosis. In jou geval is er dan weinig wat echt goed werkt. Je moet aan agressievere middelen gaan denken. Je kan botox in je oksels laten injecteren ( succes verzekerd maar wel erg duur, rond de 500 euro en om de 6 tot 8 maanden opnieuw laten doen) je kan injecties krijgen met 1 of ander extract uit planten, dit zijn ong. 200 kleine prikjes per oksel. ( In 1 jaar tijd meerdere behandelingen en je bent er voorgoed vanaf, maar wel een beetje pijnlijk) en je kan een bepaade zenuw laten doorknippen ( operatie, kijk op google bij zweetcentrum) succes!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je ook al advies gevraagd bij de apotheek?
En zweetklieren weghalen zal niet snel gebeuren, dan is regelmatig botox inspuiten om de zweetklieren te verlammen waarschijnlijk eerder een optie.
Succes met het vinden van een oplossing!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wondermiddel, best bekend maar ken genoeg mensen die het niet kennen; Odorex extra dry. In een kartonnen doosje. Het is geen deospray maar een flesje met doorzichtige vloeistof, ook al noemen ze het lotion (lijkt op water) die je op je (schone) oksels moet deppen. Je hebt het ook in een "depflesje". 1 keer in de 3 dagen aanbrengen is genoeg, bij overmatig zweten kun je het best elke ochtend doen. Werkt als een tierelier! Verkrijgbaar bij de middelgrote AH, kruidvat etos etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit flesje odorex haalt zijn werking uit een hele hoge concentratie alcohol...zoals in de vraag gemeld staat heeft hij dit dus al geprobeerd...
Je okselhaar scheren helpt je minder te transpireren. Elke dag douchen. En bij de kruidvat, etos, DA kun je anti-transpirant kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor je gaat slapen de oksels insmeren met zinkzalf .
En dan een oud t`shirt aan . moet wel strak zitten in jou oksels . zodat de zalf beter op zijn plaats blijft