Wil graag afvallen maar heb altijd een honger gevoel?

Wil graag wat kilotjes afvallen maar heb de hele dag trek. hoe kan dit? Ik zou de hele dag wel door kunnen eten als het moet. heb je geen pilletjes ervoor ofzo dat je minder trek krijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (5)

Probeer eerst gewichtsverlies thee, dat is iets minder drastisch.. als je BMI boven een bepaald gehalte is kun je van die pillen halen, je kunt dit het beste met je apotheek bespreken, of je huisarts. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wilt afvallen, moet je om de twee uur een tussendoortje eten zodat je maag de hele tijd wat heeft en heb je geen hongergevoel. Het liefst iets met veel vezels, bijvoorbeeld fruit. Want vezels geven je een vol gevoel. En als je toch nog trek hebt; wees streng tegen jezelf en doe iets wat je bezighoudt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook goed is voor de honger met weinig calorieen veel energie, is eiwitten. Een bakje roer yoghurt, een paar plakjes magere kipfilet of magere kaas, een gekookt eitje, een bakje kwark! Ook veel water drinken tussendoor voorkomt hongergevoel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je drie voedzame gezonde maaltijden per dag neemt, in geen geval het ontbijt overslaan, en tussendoor een paar (redelijk) gezonde dingen zoals een appel of een plak ontbijtkoek.
Trek is geen honger. Als je je lijf gewend hebt aan de hele dag door snaaien, voel je nu de hele dag trek, maar dat kun je ook weer ontwennen.
En vergeet vooral niet om meer te bewegen, want dat helpt ook bij afvallen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon 3x gezonde maaltijd en evt.2 tussendoortjes (gezond) en drink eens wat vaker water tussendoor