Weet iemand nog een leuke actie voor een huisje op een park met Zwembad?

Liefst niet te veel kwijt maar wel op een leuk park met veel te doen en mooi zwembad. Gaat om een midweek vanaf 14 maart!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Zoek naar last minutes.... Centerparcs, roompot
Google last minutes vakantieparken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek op internet naar kortingscodes.
Wij waren een half uurtje bezig met zoeken maar hadden toen wel 50% korting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op www.vakantieveilingen.nl daar kun je bieden op dat soort accommodaties en heb je vaak voor een heel klein bedrag al iets heel leuks. En niet alleen dit soort dingen maar ook dagjes uit, vakanties, sauna en concerten bv. Ga maar eens kijken het zal je bevallen :-)