Krijg ik geld terug als mijn statiegeld hoger is dan mijn boodschappen zelf ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
19.7K

Antwoorden (4)

Ja zeker, want je statie geld briefje is eigenlijk gewoon een geld briefje net zo als een briefje van 10
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je hebt recht het geld te ontvangen want je hebt er ook voor betaald toen je het product kocht

Kijk maar is een keer op je bonnetje van de boodschappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al koop je geen bootschappen, ook dan geld terug
bij een geldig statiegeld bonnetje van die winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een statiegeldbonnetje is eigenlijk een schuld van de winkel aan jou. Zelfs zonder boodschappen doen kun je het gaan inleveren. Je hebt dat geld vooraf betaald en nu krijg je het terug.